luni, 11 octombrie 2010

Amintiri

Amintiri


Nu s-au mai vazut aproape
De vreo cincisprezece ani,
De pe cand umblau la scoala:
Ambele in Botosani.
Anii trec pe nesimtite
Cum trec visele si ele
Si s-au intalnit pe strada
Amandoua tinerele:
-Nici nu stii ce bine-mi pare
Scumpo, ca ne-am revazut…
Sa ne povestim crampeie
Si-amintiri despre trecut!
Au vorbit de film, de Beatles,
De artistii consacrati,
Despre moda, despre blanuri
Si apoi despre…barbati.
-Ia sa-mi spui, iubita Cleo,
Insa cu sinceritate,
Cum petreceti, tu cu sotul
Clipele de voluptate?
-Spune-mi-o cu de-amanuntul
Pentru ca prin jocul firii
Stim deja ce inseamna aia
Care-i baza omenirii…
-Draga mea, Ionel m-adora
Ma dezmiarda ca pe-un miel
Si in ce priveste amorul
Nu pot sa ma plang defel.
Ma saruta cu pasiune
Si sa nu spun mai departe,
Dar isi face datoria
Dupa cum scrie la carte!
Dar tu, scumpa mea Ortansa,
Ca te-ai maritat devreme,
Cum te-mpaci cu-al tau, in visul
Indragirilor supreme?
-Drept vorbind, a spus Ortansa,
N-am ce spune despre mine,
Nu o duc rau cu iubirea
Insa n-o duc nici prea bine.
Si Vasile-al meu e tandru
Insa are-o apatie
Parca e si parca nu e
Cum ar trebui sa fie.
Dar cum nu-s din mamaliga
Ca sa rabd si nopti si zile
Eu m-am dus la doctor Staicu
Si mi-a dat niste pastile.
Ii pun una in mancare
Fara nici o emotiune
Si de-atuncea merge treaba
Admirabil, o minune!
Da-ntr-o zi cand stam la masa
Nu stiu cum, dar lui Vasile
Ca sa-i stimulez dorinta
I-am pus doua-trei pastile.
A mancat si deodata
Fara urma de rusine
A sarit in sus, salbatec
Si s-a napustit la mine.
A smuls toata-mbracamintea,
Ce sa-ti spun, m-a facut praf…
Nuda, ca pe Sofia Loren
De la cinematograf!
Ma strangea la piept cu sete
De credeam ca-mi sparge coasta
Si ma imbratisa naprasnic….
-Ei, si ce vezi rau in asta ?
-Nu e rau! Din contra,-mi place!
A raspuns Ortans senina,
Insa noi, functionarii
Luam masa la cantina!

Un comentariu:

  1. Życie może być czasem zabawne, jedna minuta jest przyjemna, a następna jest zupełnie inna. Mój małżonek i ja żyliśmy bardzo pięknym życiem przed niespodziewanym chaosem, życiem bez skaz i nieufności, dopiero gdy mieliśmy problemy z utrzymaniem naszych dzieci, przestał płacić i znalazł przygodę na zewnątrz flirtując ze swoim małżeńskim domem, hojnie obdarzając wszystko, co wycierpieliśmy i za to co pracowaliśmy nad niepotrzebną przyjemnością czułam w sobie tę pustkę nie miałam pojęcia jak pomóc ratować mój związek z nim bo nie wracał do domu, spóźniał się, pił, palił robi różne rzeczy nigdy tego nie robiłem... Ale dzięki człowiekowi, który wniósł radość i stabilność do mojego domu, dr Egwali, człowiek dobrych uczynków, jest taki prawdziwy i uczynny, ponieważ próbowałem i zaufałem... Porozmawiaj z nim o swoich lękach i będziesz zadowolony, że to zrobiłeś. WhatsApp lub Viber +2348122948392 lub e-mailem dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere