luni, 11 octombrie 2010

Raspundere

Raspundere


La un rabin oarecare
De pe strada Mămulari,
Au venit odat’, pe seară,
Zece coreligionari.
- „Rabi, se vorbeşte-n urbe
Şi-n Comunitatea toată
Că servanta dumitale,
Şlima, e însărcinată!”
Rabi, netezindu-şi părul
Şi bărbuţa ca de nea
A răspuns cu inocenţă:
- „Ei şi ce, e treaba mea?”
- „Dar, să nu te superi rabi,
C-a aflat şi Rabinatul
Şi tot Sanhedrinul ştie
Că mata eşti cu păcatul!”
Rabinu-a răspuns sfielnic
Cu pricepere măiastră:
- „Dacă eu sunt cu păcatul
Ei, şi ce, e treaba voastră?”

2 comentarii:

  1. Życie może być czasem zabawne, jedna minuta jest przyjemna, a następna jest zupełnie inna. Mój małżonek i ja żyliśmy bardzo pięknym życiem przed niespodziewanym chaosem, życiem bez skaz i nieufności, dopiero gdy mieliśmy problemy z utrzymaniem naszych dzieci, przestał płacić i znalazł przygodę na zewnątrz flirtując ze swoim małżeńskim domem, hojnie obdarzając wszystko, co wycierpieliśmy i za to co pracowaliśmy nad niepotrzebną przyjemnością czułam w sobie tę pustkę nie miałam pojęcia jak pomóc ratować mój związek z nim bo nie wracał do domu, spóźniał się, pił, palił robi różne rzeczy nigdy tego nie robiłem... Ale dzięki człowiekowi, który wniósł radość i stabilność do mojego domu, dr Egwali, człowiek dobrych uczynków, jest taki prawdziwy i uczynny, ponieważ próbowałem i zaufałem... Porozmawiaj z nim o swoich lękach i będziesz zadowolony, że to zrobiłeś. WhatsApp lub Viber +2348122948392 lub e-mailem dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt atât de mândru și fericit că sunt aici pentru a împărtăși această remarcabilă, minunată și extraordinară mărturie, pur și simplu nu-mi vine să cred acum că fostul meu soț este aici cu mine, cerșind toate faptele lui rele, spunându-mi cum s-a simțit gol. tot timpul când a fost plecat m-a părăsit și m-a rănit atât de mult după un divorț care s-a întâmplat acum 5 luni. Și toată această minune s-a întâmplat imediat după ce i-am cerut ajutor doctorului Egwali, sunt cea mai fericită femeie din lume astăzi, aș spune că o voi avea din nou lângă mine. Este un miracol pentru mine și familia mea și o veșnică plăcere și veselie. Sunt atât de fericit acum și nu știu cât să-mi exprim recunoștința și aprecierea față de Dr. Egwali. Îl recomand cu tărie dacă aveți nevoie de ajutor imediat, deoarece este garantat.
    Trimiteți-l astăzi prin e-mail /dregwalispellhome@gmail.com sau prin
    WhatsApp: +2348122948392

    RăspundețiȘtergere